maanantai 3. lokakuuta 2016

Nyt on ällösöpöö sori.

Mun pitää nyt kirjottaa tähän väliin tämmönen pieni älllö lässynlää ylistys Maurista.

Se on nyt kipee, kuumeessa ja räkänen ja tuolla se tekee mulle ruokaa. Kuka on tommonen?? Ei kukaan. Sanoin kyllä et hei mä voin tulla auttaa, ni ei ei ei kyllä minä teen.

Päivisin, kun mä täällä hengaan ni kokkaan sillon jos ei oo edellisen päivän jämiä. Edellisen päivän jämät riittää yleensä aina yhteen seuraavaan ruokailuun ja sit Mauri illalla kokkaa uusiks. Pyytämättä. Vaikka on päivät ja joskus illat töissä. Kuulemma tykkää ruoanlaitosta. Voi ehkä olla myös etten ite oo mikään Master Chef enkä osaa tehä brasilialaista ruokaa.. Tai siis en vaan osaa tehä hyvää ruokaa. Mauri on paljon parempi.

Käy kaupassa jos sanon et tekee mieli herkkuja (tää on kyl paha loppupeleis ku kelaa) tai jos meiltä puuttuu jotain mitä sillähetkellä tarttis esim. sipuleita. Tiskaa pyytämättä jos huomaa et on tiskiä, ei oo likasia vaatteita lattialla ja vaatekaappiki pysyy siistinä, pyykit puhdistuu ja löytää tiensä kuivumaan. Eikä ikinä mitään tarvii sanoa.

Mä viel ite sanoin Suomessa ku asuttiin et mä oon töis ja Mauri sit siivoo kotona ja oon nyt sitämieltä et se on töis niin mä siivoon ja teen ruokaa tottakai. Mut en rupee valittaa, en todellakaan.

Plus ei melkein ikinä ärähdä mun tyhmistä jutuista.

Tai siitä et kyselen kokoajan enkä usko ja sit googlaan.

Tai siitä et jokainen ilta on mun leffailta.
Meikkasin Maurin, ku oli yks ilta tylsää.

Löin Maurii vahingossa leukaan ja pyydän täs anteeks

Hullu mikä hullu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lähetä nyt edes vaikka terveisiä! :)