sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Aurinko the fuck

Holy Balls!

Tää kesä tuli tänne ihan yhtäkkiä!

Viel viimeviikko ja tän viikon alku sato jokapäivä ja aurinkoa näky vaan vähän vaik oliki ihan lämmin. Aina ku kerettiin ulos ni se oli 15minuuttia ja rupes tulee tummia pilviä ja aina kannatti kantaa neuletta mukana.

Mentiin rannalle tunti sitte. Tulin takas puoltuntii sitte ihan kuolleena. Mauri jäi viel sinne.

Aamupalan jälkeen istuin tossa parvekkeella ja mietin et millanen ilma et mitä laitan päälle.
Laitoin pussihousut, topin, ohuen huivin kaulaan jos tuulee ja neuletakki päälle. Ilma tuntu tosi viileeltä. 

Laitoin aurinkorasvaa naamaan ja otettiin Chimarrao, pelikortit ja kitara mukaan ja lähettiin.
Heti ku astuttiin ulos meiän pihasta ni tajusin et okei en ehkä tarvii tätä huivia et ei täällä tuule.
Mikä on aika ihme koska täällä tuulee aina ja rannalla tuulee aina.

Kävelin 20 metriä ja tajusin et hei tääl onki ihan lämmin et ku päästään biitsille ni voin ottaa tän neuleen pois et kiva ku tarkenee!

Päästiin rannalle ni olin ihan hiessä ja rikki. Siis mistä se aurinko tuli?? Ja minne kaikki pilvet meni?? Ja missä se tuuli on?? Ihan out of nowhere oliki 100 astetta ja mul ei ollu mitään tarvittavia valkosen suomalaisen välineitä mukana!

Mauri meni heti uimaan ja mullaki tuli ekaa kertaa se fiilis et OLISPA MULLA BIKINIT MUKANA MÄKI TAHDON!! Kiduin vähän aikaa siinä hiekalla ja yritin olla mahollisimman liikkumatta ja vähissä vaatteissa ja pelasin korttia ja tsemppasin ja kuvasin ku Mauri soitti ja laitoin vähän huivia selälle ja sit päätin et ei saatana pakko lähtee himaan hakee tarvittavia välineitä et voin olla ulkona! Lähin kävelee himaan ja 15 metrin päästä olin ihan soijassa ja hiessä ja tunsin miten mun liha kärys ja tää 5 minuutin oikkari muuttu Via Dolorosaks hyvin nopeesti.


Mun teki mieli ryömii sitä katua pitkin ja huutaa apua mut jatkoin reippaana matkaa ja näin jo ne vesikeitaat mun edessä ja kuvittelin et mun kädessä oli pullo spraittia ja tunsin miten mun päänahka lähtee kohta irti ja aurinkolasit sulaa päähän ja mun neule muuttu yhtäkkiä 30 kiloks lampaanvillaa ja hiki vaan valu kyynärtaipeesta ja olin ihan varma et näin mä kuolen. Hikeen. Hukun omaan hikeen.

Okei sitku olin kävelly sen 5 minuuttia ja olin kotona ni päätin et en varmasti mee enää takas, mut tästä eteenpäin kannan koko valkosen ihon arsenaalia aina mukana ja seuraava ostos on iso aurinkovarjo. Ja pakastimessa on tästälähin aina 1,5litran vesipullo valmiina.

Mut täällä on todellaki kesä.


Olkaa hyvä, hikine , Ronja




2 kommenttia:

  1. Kuulostaa täysin samalta kun Ausseissa. Se aurinko on jo jotain ihan omaa luokkaansa. Kesällä en menny lähellekään rantaa, solari poltti niin että ihoon sattui.

    T: Mita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep!! Näin parilla tyypillä tollasia ihme varjopesiä. Vähän niiku puolikkaita telttoja ja mä haluun sellasen et voin olla kokopäivän rannalla ja kuunnella merta ilman mitään ongelmia. Teen kunnon majan.

      Poista

Lähetä nyt edes vaikka terveisiä! :)